TÉMA Akné

Aknenormin

autor: Veronyiy 09.11.2013 21:01

Dobry den, Chci se zeptat. Z neznameho duvodu se mi zhorsila plet. Mam ji cistou, ale na tvarich sem tam podkozni bolacek. Kozni mi predepsala Aknenormin. Prvni mesic 40 mg, dalsi mesic 30 mg a pote pouze 20 mg. Plet se trosku zlepsila, ale akne se stale tvori, kozarka mi proto davku nyni zvysila na 40 mg. Je normalni, ze i ve tretim mesici lecby neni plet jeste cista? Mam opravdu strach, ze kecba nezabere a trpim jiz opravdu depresemi. Predem dekuji za odpoved, Veronika


Akné patří do témat

Adresář

Diskuze na téma Akné

  • Dana 18.09.2016 17:09 Akné

    No me nic nepomahalo, premyslim ze si zajdu nejam na nejakiu kliniku, co po Praze kdo ma dobre…

  • Gábi 24.08.2016 15:08 Akné

    Já jsem používla tu jejich řadu na akne primo. Mrkni se k nim na internet. Dobre je, ze to…

  • Nikola 23.08.2016 13:08 Akné

    Práve jsem si ríkala, zebyh vyzkousela celou tu raduna aknehttp://www.actimaris.cz/akne-a-vridky/…

  • Gábi 19.08.2016 12:08 Akné

    Ahoj NIkolo, ano mám. Actimaris mi s akné neuveritelne pomohlo. Určite ho vyzkousej.

  • Nikola 08.08.2016 10:08 Akné

    Vyzkousela jsem milion veci na akne, ale bojuju s tím uz dlouho.Četla jsem neco o Actimaris…

Píšeme jinde


Zdravě.cz na Facebooku